مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:452020-01-25اجتماعي

پیشنهاد دایر شدن مدارس در 5شنبه ها / آموزش و پرورش بنگاه کاریابی نیست


وزیر اسبق آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تقویم آموزشی قطعا نیازمند اصلاح است اظهار کرد: علیرغم محدودیت های قانونی باز هم آموزش و پرورش می تواند تصمیماتی اتخاذ کند، - وزیر اسبق آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تقویم آموزشی قطعا نیازمند اصلاح است اظهار کرد: علیرغم محدودیت های قانونی باز هم آموزش و پرورش می تواند تصمیماتی اتخاذ کند، اما نگاه منفعلی در اغلب زمینه ها از جمله آموزش و پرورش داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا علی احمدی با بیان اینکه اشکالات ساختاری فراوانی در کشور داریم که ناهماهنگی هایی را در پی دارد گفت: یک علت مداخلات غیرتخصصی در آموزش و پرورش، به خود مسئولین آموزش و پرورش برمی گردد.

مداخلات در زمان بنده هم وجود داشت ولی با قاطعیت ایستادم و اجازه ندادم حتی یک نفر معلم به تهران منتقل شود.

یک نماینده مجلس درخواست انتقال همسرش را داشت که در مقابلش ایستادیم و وی علیه ما استیضاح را کلید زد که به نتیجه ای هم نرسید.

وی افزود: در تمام این مدت یک نفر به سفارش مجلس و یا دستگاه های دیگر استخدام نکردم و بازنشستگی 175 هزار نفر صورت گرفت، اما بعد از اینکه رفتیم برخی افراد کشتی آموزش و پرورش را به گل نشاندند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به عنوان مثال امکانات آموزش و پرورش درگیر انتخابات است اما هزینه آن را پرداخت نمی کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد دایر شدن مدارس در 5شنبه ها / آموزش و پرورش بنگاه کاریابی نیست

پیشنهاد دایر شدن مدارس در 5شنبه ها / آموزش و پرورش بنگاه کاریابی نیست